Atsiliepiame į Jūsų skambučius kada labiausiai reikia
-
Trumpai apie paslaugą
gaunate
Paslaugos kaina
Paslaugos suteikimo procesas
Kas naudojasi paslauga

Trumpai apie paslaugą

Esate užimtas ir dažnai negalite atsiliepti į telefono skambučius, bet nenorite ir jų praleisti? Per mažai darbo, kad samdyti biuro administratorę, tačiau patys nenorite atsiliepinėti į skambučius? Jums tereikia peradresuoti įeinančius skambučius TELENORDI nurodytais kontaktais, viskuo kitu pasirūpinsime mes. Greita, paprasta ir nebrangu! TELENORDI virtuali asistentė (biuro administratorė) mandagiai, paslaugiai ir dalykiškai atsilieps į Jūsų telefono skambučius prisistatydama Jūsų įmonės darbuotoju, suteiks pirminę informaciją paskambinusiems, o Jus apie skambutį  informuos el. paštu ar sms žinute.

gaunate

Sudarysite gerą profesionalios įmonės įspūdį savo klientams ir partneriams. Nepraleisite svarbių skambučių. Galėsite visą dėmesį skirti tai veiklai, kuri Jums atneša daugiausia naudos. Sutaupysite savo laiko.

Skambučiai

- Maloniai Jūsų įmonės vardu atsiliepiame į skambučius.
- Suteikiame informaciją apie Jūsų paslaugas, kontaktus. 
- Jei reikia - sujungiame.

Jūsų informavimas

- Jus apie gautus skambučius iškart informuojame sms žinute, el. paštu.
- Informavimui naudojame Kayako sistemą, todėl savitarnoje matote bendravimo istoriją.

Lankstus darbo laikas

Visą laiką - atsiliepsime kaip tikra administratorė.
Dalį laiko - kai užimtas ar išvykęs.
Pertekliniams skambučiams - kai patys nespėjate atsiliepti.

Telefonija

- Suteikiame telefono numerį.
- Kada reikia į jį nukreipiate savo numerio skambučius.
- Suteikiame IVR - interaktyvų balso atsakiklį. Įrašome balso pranešimus.

Paslaugos kaina

Vienkartinis mokestis

- Pasiruošimas.
- Darbuotojų apmokymas.
- Techninės įrangos sukonfigūravimas.
100
 + PVM

Mėnesinis mokestis 1

- Atsiliepimas tik lietuvių kalba.
- Įskaičiuoti skambučiai (0,35  / 1 min.).
- SMS, el. laiškai - nemokamai.
200
 + PVM

Mėnesinis mokestis 2

- Atsiliepimas anglų / rusų / latvių / estų / lenkų kalbomis.
- Įskaičiuoti skambučiai (0,46  / 1 min.).
- SMS, el. laiškai - nemokamai.
300
 + PVM

Mėnesinis mokestis 3

- Atsiliepimas visą parą lietuvių kalba.
- Įskaičiuoti skambučiai (0,46  / 1 min.).
- SMS, el. laiškai - nemokamai.
400
 + PVM

Paslaugos suteikimo procesas

1
Poreikių identifikavimas
Išsiaiškinami Jūsų poreikiai ir lūkesčiui skambučių priėmimui. Paprašome užpildyti mūsų formą, joje pateikiant informaciją apie Jūsų įmonę, jos paslaugas, Jūsų išskirtinumus, kontaktinę informacija, atsakingus darbuotojus.
2
Techninių sprendimų paruošimas
Išduodame telefono numerį, į kurį galite nukreipti savo esamo numerio skambučius kai reikia virtualios biuro administratorės paslaugos. Sukonfigūruojame TELENORDI telefonijos sistemą, kad matytume Jūsų skambučius. Esant poreikiui, sukonfigūruojame interaktyvų autoatsakiklį -  IVR, informuojantį, kad paskambinta Jums, nedarbo metu pranešantį apie Jūsų darbo laiką. Paruošiame „Kayako“ sistemą, efektyviai komunikacijai el. paštu tarp Jūsų bei TELENORDI darbuotojų.
3
Darbuotojų apmokymas
Remiantis Jūsų pateikta informacija, apmokome kelis darbuotojus.
4
Skambučių nukreipimas. Informacijos skambinantiems suteikimas
Kai reikia, nukreipiate mums savo telefono skambučius (ar padarote, kad tai vyktų automatiškai jei Jus patys neatsiliepiate). TELENORDI konsultantės atsiliepia į skambučius, skambinantiems žmonės suteikia reikalingą informaciją, Jus apie gautus skambučius informuoja el. paštu, SMS žinute ar su Jumis sujungia kai skambutis ypač svarbus.

Kas naudojasi paslauga

Bet kuri įmonė, turinti skambučių srautą

- Kai reikia per mažai skambučių / per brangu samdyti biuro administratorę pilnam etatui.
- Kai biuro administratorė atostogauja, serga, išeina iš darbo.
Plačiau
Naujos / šiuolaikiškos įmonės
Į skaddd

Naujos / šiuolaikiškos įmonės

- Reikia sudaryti pirmą gerą įspūdį.
- Darbuotojai per daug užsiėmę, kad patys atsiliepinėtų į skambučius.
- Klientai turi galėti prisiskambinti ir nedarbo metu.

Individualiai dirbantys kūrybiniai darbuotojai

- Fotografai,  interjero dizaineriai, architektai, marketingo, viešųjų ryšių specialistai.
- Nuolatos užimti su klientais, bet tuo metu nenori praleisti svarbių skambučių.

Filialus užsienyje turinčios įmonės

- Reikia sudaryti gerą pirmą įspūdį potencialiems užsienio klientams, partneriams, darbuotojams.
- Į skambučius reikia atsiliepti anglų, rusų, latvių, estų ar lenkų kalba.

Inžinerinių paslaugų įmonės, specialistai

- Priimantys klientų užsakymus / budintys visą parą.
- Gamybos įmonių pakaitiniai darbuotojai laukiantys darbo pasiūlymų. 

Verslininkai, aukšto lygio specialistai

- Neturintys laiko skambučiams.
- Siekiantys sudaryti įspūdį, kad paskambinta į biurą.
- Reikia galimybės prisiskambinti nedarbo valandomis.