Įmonės puikiai supranta kaip svarbu daryti pardavimus ir naujų klientų paiešką didinant verslo pajamas bei mažinant verslo rizikas. Bet iš patirties žinome, kad įmonėms neretai trūksta laiko, personalo, pajėgumų, patirties, techninių sprendimų, tinkamos darbo aplinkos nuolatiniam, intensyviam skambinimui esamiems ar naujiems klientams, siekiant padaryti pardavimą, juos informuoti, susiformuoti ar atnaujinti potencialių klientų duomenų bazę ar pratęsti esamas sutartis.
Todėl štobulinome klientų paieškos telefonu (telemarketingo ar dar kitaip vadinamos tiesioginės rinkodaros telefonu) paslaugą, kuri šį darbą gerokai atlieka už Jus. Turime sėkmingos patirties su įvairių veiklos sričių įmonėmis tiek skambinant verslo klientams, tiek ir privatiems asmenims, - darant trumpalaikes kelių savaičių trukmės pardavimų kampanijas ar dirbant nepertraukiamai nuolatos su keliolikos ar keliasdešimties tūkstančių potencialių klientų duomenų bazėmis.
Tikimės, kad mums pradėjus bendradarbiauti daugiau dėmesio galėsite skirti tiek savo esamiems klientams, tiek džiaugsitės pagausėjusių naujų klientų skaičiumi.
Paslaugos aprašymas
Galimybės ir nauda
Bendradarbiavimo su išoriniu partneriu privalumai. Taigi ar verta turėti vien tik savo pardavimų komandą?!
Galite pasirinkti darbo apimtį
Pasirinkite darbo apimtį pagal Jūsų turimą laiką naujiems pardavimams, potencialių klientų skaičių ir biudžetą pardavimams
Plačiau
Jei naudojatės TELENORDI paslaugomis
Esate lankstūs: galite turėti tik jums nuolatos dedikuotą pardavimų vadybininką ar net visą jų komandą. Pardavimų vizitų organizavimo paslaugomis galima naudotis visą mėnesį pilnu etatu ar tik 1-2 savaites per mėnesį (40-80 darbo valandų). Tokiu atveju vadybininkas su Jūsų projektu dirbs nuosekliai visą mėnesį, kad suplanuotų laiku galėtų atlitki perskambinimus ar atsiųsti žadėtą informaciją. Suderintą darbo apimtį galite ir toliau keisti sezono metu ar suplanavus naują pardavimų kampaniją.
Jei turite tik savo pardavimų telefonu vadybininkus
Turite nuolatinius fiksuotus savo pardavimų komandos išlaikymo kaštus. Negalite turėti nepilnu etatu dirbančio vadybininko ar greitai padidinti jų skaičių atsiradus naujoms verslo galimybėms.
Suskleisti
Pasirūpiname visais personalo klausimais
Neturėkite rūpesčių dėl darbuotojų atrankos, išlaikymo, motyvavimo ar net jų atostogų
Plačiau
Jei naudojatės TELENORDI paslaugomis
Pilnai pasirūpiname tinkamų darbuotojų paieška, atrankomis, įdarbinimo formalumais, darbo sutarčių keitimu. Mūsų darbuotojai finansiškai suinteresuoti Jūsų projekto sėkme: jų komisinių sistema susideda iš keturių dalių ir priklauso nuo Jūsų projekto tikslų pasiekimo, pokalbių telefonu kokybės, skambučių skaičiaus ir Jūsų mėnesinio jų darbo įvertinimo.
Jei turite tik savo pardavimų telefonu vadybininkus
Nemažos išlaidos darbuotojų paieškai ir atrankai. Ilgai užtrunka surasti, sunku pakeisti, brangu atleisti. Atostogų metu kyla papildomų rūpesčių kuo juos pakeisti, gali sustoti pardavimų procesas. Reikia nuolatos rūpintis adekvačiu darbo rinkai atlyginimu, motyvavimo sistemomis.
Suskleisti
Valdome personalo rizikas
Užsitikrinkite pardavimų veiklos testinumą išėjus ar susirgus darbuotojams
Plačiau
Jei naudojatės TELENORDI paslaugomis
Mes užtikriname Jūsų pardavimų veiklos tęstinumą jei išeina ar suserga mūsų darbuotojai ar įvyksta kiti pasikeitimai personale. Turime keliolikos vadybininkų komandą, mūsų procesai gerai apgalvoti, todėl galime užtikrinti nepertraukiamą darbą.
Jei turite tik savo pardavimų telefonu vadybininkus
Jūsų pardavimo skyriaus darbuotojų išėjimas ar kiti personalo pasikeitimai gali iš esmės sutrikdyti įmonės pardavimų skyriaus veiklą, pradėtų pardavimų tęstinumą. Gali užtrukti laiko kol atsiras nauji vadybininkai, reikia pasirūpinti informacijos apie ankstesnį darbą su klientais išsaugojimą ir perdavimą naujam kolektyvui.
Suskleisti
Užtikriname darbuotojų kontrolę
Įvairiomis priemonėmis kontroliuojame darbuotojų efektyvumą, stebime bei įtakojame jų veiklos rodiklius
Plačiau
Jei naudojatės TELENORDI paslaugomis
Turime gerai pragalvotus darbo organizavimo procesus bei technines priemones kaip kontroliuoti mūsų Jums dirbančių pardavimų vadybininkų pokalbių kokybę, skambučių skaičių. Vadybininkų darbas yra automatizuotas, jie naudojasi pažangiomis CRM ir telefonijos sistemomis, esame reiklūs rezultatams, o visa tai užtikrina aukštą efektyvumą. Nuolatos stebime Jūsų projektų rezultatus, stengiamės juos gerinti. Su Jumis periodiškai aptariame padarytų skambučių pokalbių kokybę, išsikeltų tikslų pasiekimą, darome pakeitimus gerinant situaciją.
Jei turite tik savo pardavimų telefonu vadybininkus
Reikalinga nuolatos stebėti ir kontroliuoti vadybininkų darbą. Tai nemažai kainuoja, be to tam reikia pardavimų vadovo ar įmonės vadovybės nuolatinio įsitraukimo. Sunku sumotyvuoti, kad vadybininkai daug ir nuolatos skambintų jei to nedaro kiti jų bendradarbiai ar nėra su kuo jiems pasilyginti, palenktyniauti. Reikalingi tam tikri techniniai sprendimai siekiant vertinti skambučių kokybę. Reikalinga patirtis kaip nukreipti vadybininkų pardavimų pastangas tinkama linkme, pastoviai palaikyti jų entuziazmą.
Suskleisti
Keliame darbuotojų kvalifikaciją. Išmanome pardavimus
Pastoviai vertiname vadybininkų pokalbių kokybę, juos nuolatos mokome. Turime įvairiapusės patirties pardavimuose telefonu įvairiose verslo srityse
Plačiau
Jei naudojatės TELENORDI paslaugomis
Skiriame daug dėmesio darbuotojų ugdymui, mokymams. Kiekvieną savaitę klausomės Jums dirbančių vadybininkų telefoninių pokalbių, juos suvertiname pagal įvairius kriterijus ir ugdomuoju būdu jų gerinimą aptariame su darbuotojais. Ypač daug dėmesio pokalbių kokybei skiriame projekto pradžioje. Jus įtraukiame į pokalbių vertinimą, susitikimų metu kartu analizuojame ir aptariame kaip gerinti pokalbių kokybę ir siekti geresnių Jūsų projekto rezultatų. Turime daug darbo patirties su įvairiausių sričių projektais, žinome kaip pasiekti rezultatą.
Jei turite tik savo pardavimų telefonu vadybininkus
Turite investuoti į darbuotojų mokymus. Mokymams reikia žinių, pastovaus dėmesio, vadovų įsitraukimo. Ypač tai aktualu su naujais, mažiau patyrusiais darbuotojais. Rekomenduojama vertinti vadybininkų pokalbius, o tam reikia tam tikrų sistemų. Reikalingas pardavimų vadovas ar įmonės vadovo nuolatinis gilinimasis į vadybininkų pardavimų veiklą, darbo rezultatus, jų priežastis, gerinimo priemones. Sunku pasilyginti su kitais, panaudoti kitų įmonių ar kitų veiklos sričių pardavimų patirtį siekiant patobulinti Jūsų pardavimų procesus.
Suskleisti
Pasirūpiname profesionaliomis CRM ir telefonijos sistemomis
Realiu laiku galite matyti visą savo projekto eigą ir rezultatus, klausytis telefono pokalbių su klientais
Plačiau
Jei naudojatės TELENORDI paslaugomis
Naudojama profesionali ir patogi darbui CRM sistema, pritaikyta pardavimams telefonu ir susieta su telefonijos sistema. Ją galime modifikuoti individualiems projektams, plačios galimybės įvairiais pjūviais filtruoti informaciją, klientų sąrašus, numatyti pardavimų kampanijas pagal įvairius klientų požymius. Jūsų projekto informaciją mato tik su Jūsų projektu dirbantys TELENORDI vadybininkai, vadovai bei Jūs patys. Matoma informacija apie kiekvieną kontaktą su klientu (telefono skambučius, išsiųstus el. laiškus, pasiūlymus, derybas su klientais). Naudojamas pardavimų piltuvėlis (angl. Pipeline), vėliau galima stebėti suplanuotų pardavimo vizitų / pardavimų sėkmingumą.
Jei turite tik savo pardavimų telefonu vadybininkus
Reikia investuoti į CRM sistemą, patiriamos nuolatinės jos išlaikymo ir tobulinimo išlaidos. Dažnai CRM sistemos nebūna skirtos intensyviam vadybininkų darbui telefonu, todėl pageidautina ją papildomai patobulinti siekiant didinti vadybininkų darbo efektyvumą. Jei neturite visai CRM sistemos, sunku užtikrinti efektyvų vadybininkų darbą ir juos kontroliuoti, nebus išsaugoma bendravimo istorija su klientais, sunku prognozuoti būsimus pardavimus.
Suskleisti
Pasirūpiname kontaktų duomenų bazėmis
Segmentuokite potencialius klientus pagal įvairius kriterijus
Plačiau
Jei naudojatės TELENORDI paslaugomis
Turime kokybiškas ir periodiškai atnaujinamas Lietuvos ir užsienio įmonių duomenų bazes. Lietuvos įmonių bazėje yra 18.000 didžiausių Lietuvos įmonių su jų apyvarta, veiklos sritimi, darbuotojų skaičiumi, adresu ir kita informacija. Duomenų bazė yra pastoviai atnaujinama. Pagal Jūsų poreikius atrenkame duomenų bazę ir ją įkeliame į CRM sistemą skambinimui. Visa informacija apie įmones, su kuriomis bendravome Jūsų projekto metu, tampa Jūsų nuosavybe.
Užsienio duomenų bazėse yra Latvijos, Estijos, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Olandijos, Skandinavijos ir kitų šalių įmonių kontaktai.
Užsienio duomenų bazėse yra Latvijos, Estijos, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Olandijos, Skandinavijos ir kitų šalių įmonių kontaktai.
Jei turite tik savo pardavimų telefonu vadybininkus
Reikia įsigyti ir periodiškai atnaujinti įmonių duomenų bazes. Kokybiška ir legali įmonių duomenų bazė kainuoja kelis tūkstančius litų.
Suskleisti
Pasirūpiname darbo vieta ir motyvuojančia aplinka
Sutaupykite išvengdami investicijų į darbo
vietų bei techninės infrastruktūros kūrimą bei nuolatinį palaikymą
Plačiau
Jei naudojatės TELENORDI paslaugomis
Pilnai pasirūpiname darbo vieta (biuru, ergonimiškais baldais, kompiuteriu, telefono aparatu ir kt.), o tai yra nemažos investicijos. Gaunate paslaugą į kurią viskas įeina. Darbui su pardavimais atsirenkame tokius žmones, kuriems patinka skambinti, o kad tai greitai neatsibostų, užtikriname jų gerą motyvaciją, konkurenciją su vadybininkais bei nuolatinį ugdymą.
Jei turite tik savo pardavimų telefonu vadybininkus
Patiriamos nemažos investicijos į ergonomiškos darbo vietos paruošimą. Reikia pasirūpinti biuru, baldais, kompiuterine įranga, įvairiomis kitomos darbui reikalingomis sistemomis, ją nuolatos prižiūrėti.
Suskleisti
Ko galima tikėtis?
Patyrusios ir motyvuotos komandos
Jūsų komanda: projektų vadovas, pardavimų grupės vadovė, pardavimų telefonu vadybininkai. Patyrę, motyvuoti ir darbštūs
Mažesnių išlaidų lyginant su įdarbinimu
Sutaupykite naudodamiesi pardavimų telefonu paslauga vadybininkui su Jūsų projektu dirbant nepilnu etatu, bet efektyviai ir rezultatyviai
Gero pasiruošimo prieš pradedant
Įsigilinsime į Jūsų poreikius, paslaugas, privalumus, paruošime pokalbių planą, duomenų bazę. Gerai apsimokinsime
Profesionalios CRM sistemos
Galėsite realiu laiku sekti visus projekto rezultatus CRM sistemoje, matysite informaciją apie kiekvieną klientą, visus pardavimų veiksmus
Profesionalios telefonijos sistemos
Klientai mato telefono numerį, gali į jį atskambinti vadybininkui. Automatinis skambinimas. Išsamios skambučių ataskaitos. Integracija su CRM
Ilgalaikio ir tvaraus bendradarbiavimo
Orientuojamės į ilgalaikę partneryste lanksčia mėnesine darbo apimtimi. Dirbant su verslo segmentu tik taip galima tikėtis gerų rezultatų
Aukštų veiklos standartų
Skambiname etiškai. Paslaugas teikiame pagal aukštus kokybės, informacijos saugumo ir vadybos standartus
Aukšto efektyvumo
Jau 5 metai kaip nuolatos skambiname klientams. Žinome kaip pasiekti rezultatus, efektyvumą
Paslaugos suteikimo procesas
1
Aptariame Jūsų lūkesčius, projekto tikslus, darbo tvarką
Numatomi projekto tikslai (naujų surastų klientų, sukontaktuotų įmonių ar asmenų, pratęstų sutarčių, skambučių skaičius ir kt.), parengiamas pokalbio su klientais planas, susipažįstama su informacija apie Jūsų įmonę, jos paslaugas. Mes Jums el. paštu atsiųsime išsamią informaciją, ko iš Jūsų reikėtų ruošiantis projektui.
2
Įgyvendinami techniniai pasiruošimo darbai, paruošiama duomenų bazė
Jūsų projektui pagal įmonių buveinės adresą, apyvartą, darbuotojų skaičių, veiklos sritį (jei skambinama įmonėms) / privačių klientų davusių išankstinį sutikimą skambučiams (jei skambinama privatiems asmenims) paruošiama kontaktų duomenų bazė ir įkeliama į CRM sistemą. Atrinktų klientų bazė gali būti palyginama su Jūsų esamais klientais. Projektui sukonfigūruojama CRM sistema / automatinio skambinimo sistema, el. pašto dėžutė.
3
Atliekami darbuotojų apmokymai
Susipažįstame su Jūsų pateikta projekto informacija, daromi TELENORDI pardavimo vadybininkų apmokymai. Prieš pradedant skambinti potencialiems klientams, darome skambučių simuliacijas su Jumis. Skambinti pradedame tik tada, kai Jus patvirtinate, kad esame pasiruošę.
4
Ieškoma klientų
Vadybininkas aktyviai kontaktuoja su klientais (priklausomai nuo projekto pas kiekvieną vadybininką gali būti 80 - 200 pokalbių per darbo dieną) ieškodamas tinkamo ir atsakingo darbuotojo įmonėje ar atsakingo asmens, išsiaiškinama klientų situacija, stengiamasi aktualizuoti poreikį Jūsų paslaugomis ir padaryti pardavimą / sutarties pratęsimą / pasižymėti ir Jums perduoti tolimesniam darbui tikslingus klientus atitinkančius Jūsų lūkesčius.
Papildomai klientams gali būti siunčiama informacija el. paštu, SMS žinute, susitariama dėl perskambinimų. Visada skambiname Jūsų įmonės vardu, klientai gali atskambinti.
Gali būti naudojama automatinio skambinimo sistema kuomet skambučių reikia daug ir greitai.
Papildomai klientams gali būti siunčiama informacija el. paštu, SMS žinute, susitariama dėl perskambinimų. Visada skambiname Jūsų įmonės vardu, klientai gali atskambinti.
Gali būti naudojama automatinio skambinimo sistema kuomet skambučių reikia daug ir greitai.
5
Nuolatos kontroliuojama kokybė ir rezultatai
Pardavimų grupės vadovė stebi Jūsų projekto eigą, rezultatus, darbo efektyvumą, klausosi vadybininko skambučių ir ugdo darbuotoją siekiant gerinti pokalbių kokybę ir didinti pardavimų / sutarčių pratęsimų / sukontaktuotų potencialių klientų / skambučių skaičių. Į skambučių perklausymą ir rezultatų aptarimą įtraukiame ir Jus, ypač projekto pradžioje. Visą informaciją apie savo projekto eigą, įvykusius skambučius ir komentarus dėl kiekvieno iš jų, suplanuotus vizitus, galite realiu laiku matyti CRM sistemoje.
6
Teikiamos ataskaitos
Įvykusių telefono pokalbių skaičius, vidutinė jų trukmė.
Neįvykusių pokalbių (blogi kontaktai, nekėlė) skaičius. Pokalbių skaičius su sprendimais priimančiais asmenimis. Susidomėjusių klientų skaičius (ir sąrašas). Nesusidomėjusių klientų skaičius (ir sąrašas su nesusidomėjimo priežastimi).
Neįvykusių pokalbių (blogi kontaktai, nekėlė) skaičius. Pokalbių skaičius su sprendimais priimančiais asmenimis. Susidomėjusių klientų skaičius (ir sąrašas). Nesusidomėjusių klientų skaičius (ir sąrašas su nesusidomėjimo priežastimi).
Pardavimo galimybių (angl. Pipeline) sąrašas.
Pardavimų / sutarčių pratęsimų / sukontaktuotų klientų / potencialių tikslinių klientų skaičius (ir sąrašas).
Detali ataskaita Excel formatu su informacija apie kiekvieną skambutį, jo statusą, kontaktuotą įmonę / privatų asmenį, pastabas.
Periodiškumas: tarpinės ataskaitos teikiamos kiekvieną savaitę, pilnos – mėnesio pabaigoje / pasibaigus projektui.
Kas naudojasi paslauga
Logistikos, siuntų pervežimo įmonės
Realaus projekto pavyzdys. Klientų paieška: ~8.5 potencialų poreikį turintys klientai per d. dieną (1 vadyb.)
ĮVAIRIŲ PASLAUGŲ VERSLUI ĮMONĖS
Realaus projekto pavyzdys. Įmonių paieška biuro kavos aparatams: ~1.2 potencialaus kliento per d. dieną (1 vadyb.)
Elektros energijos tiekėjai
Realaus projekto pavyzdys. Nuolatiniai pardavimai ir sutarčių pratęsimai su esmais verslo klientais keliems tūkstančiams klientų per ~3 metus (keli vadyb.)
Pramogų ir renginių organizavimo įmonės
Realaus projekto pavyzdys. Klientų paieška vairavimo mokymų paslaugoms: ~1.3 potencialų poreikį turintys verslo klientai per d. dieną (1 vadyb.)
Interneto ir TV paslaugų tiekėjai
Realaus projekto pavyzdys. >4000 esamų privačių klientų sutarčių pratęsimų per metus (keli vadyb.)
IT įmonės
Realaus projekto pavyzdys. Klientų paieška susijusi su Microsoft progr. įranga: ~2 potencialų poreikį turintys verslo klientai per d. dieną (1 vadyb.)
Edukacinių priemonių gamintojai
Realaus projekto pavyzdys. Edukacinės paskirties prekių pardavimas ugdymo įstaigoms: ~0.6 potencialaus verslo kliento per d. dieną (1 vadyb.)
Telekomunikacinės paslaugos verslui
Realaus projekto pavyzdys. Klientų paieška telefonijos paslaugoms: ~3 potencialų poreikį turintys verslo klientai per d. dieną (1 vadyb.)