Vizitai pas naujus klientus = didesni pardavimai
-
Paslaugos aprašymas
Galimybės ir nauda
Ko galima tikėtis?
Paslaugos suteikimo procesas
Išskirtinumai ir pranašumai
Kas naudojasi paslauga

Paslaugos aprašymas

Dauguma įmonių turi vykdyti nuolatinę naujų klientų paiešką siekiant užtikrinti verslo plėtrą. Dažniausiai ji prasideda nuo potencialių klientų atsirinkimo, kontaktavimo su jais telefonu ir susitikimų susiderinimu. Tai svarbus, bet laikui ir darbuotojų resursams labai imlus darbas, kuriam reikia ne tik gerų pardavimų specialisto įgūdžių bei žinių kaip sudominti potencialius klientus, motyvuotų darbuotojų, bet ir disciplinos, kantrybės, nuolatinio sistemingo skambinimo, kokybiškos klientų duomenų bazės, CRM sistemos. Mielai visu tuo pasirūpinsime, suorganizuosime Jums susitikimus su klientais, kurie Jus domina ir atitinka kokybiško susitikimo kriterijus ir džiaugsimės tuo galėdami prisidėti prie Jūsų klientų skaičiaus didėjimo bei efektyvesnio Jūsų pardavimų proceso organizavimu. Mūsų teikiama paslauga suteikia daugiau vertės nei rinkoje taip vadinamas telemarketingas.

Galimybės ir nauda

Bendradarbiavimo su išoriniu partneriu privalumai. Taigi ar verta turėti vien tik savo pardavimų komandą?!

Galite pasirinkti darbo apimtį

Pasirinkite darbo apimtį pagal Jūsų turimą laiką naujiems pardavimams, potencialių klientų skaičių ir biudžetą pardavimams.
Plačiau
Jei naudojatės TELENORDI paslaugomis
Esate lankstūs: galite turėti tik jums nuolatos dedikuotą pardavimų vadybininką ar net visą jų komandą. Pardavimų vizitų organizavimo paslaugomis galima naudotis visą mėnesį pilnu etatu ar tik 1-2 savaites per mėnesį (40-80 darbo valandų). Tokiu atveju vadybininkas su Jūsų projektu dirbs nuosekliai visą mėnesį, kad suplanuotų laiku galėtų atlitki perskambinimus ar atsiųsti žadėtą informaciją. Suderintą darbo apimtį galite ir toliau keisti sezono metu ar suplanavus naują pardavimų kampaniją.
Jei turite tik savo pardavimų telefonu vadybininkus
Turite nuolatinius fiksuotus savo pardavimų komandos išlaikymo kaštus. Negalite turėti nepilnu etatu dirbančio vadybininko ar greitai padidinti jų skaičių atsiradus naujoms verslo galimybėms.
Suskleisti

Pasirūpiname visais personalo klausimais

Neturėkite rūpesčių dėl darbuotojų atrankos, išlaikymo, motyvavimo ar net jų atostogų
Plačiau
Jei naudojatės TELENORDI paslaugomis
Pilnai pasirūpiname tinkamų darbuotojų paieška, atrankomis, įdarbinimo formalumais, darbo sutarčių keitimu. Mūsų darbuotojai finansiškai suinteresuoti Jūsų projekto sėkme: jų komisinių sistema susideda iš keturių dalių ir priklauso nuo Jūsų projekto tikslų pasiekimo, pokalbių telefonu kokybės, skambučių skaičiaus ir Jūsų mėnesinio jų darbo įvertinimo.
Jei turite tik savo pardavimų telefonu vadybininkus
Nemažos išlaidos darbuotojų paieškai ir atrankai. Ilgai užtrunka surasti, sunku pakeisti, brangu atleisti. Atostogų metu kyla papildomų rūpesčių kuo juos pakeisti, gali sustoti pardavimų procesas. Reikia nuolatos rūpintis adekvačiu darbo rinkai atlyginimu, motyvavimo sistemomis.
Suskleisti

Valdome personalo rizikas

Užsitikrinkite pardavimų veiklos testinumą išėjus ar susirgus darbuotojams
Plačiau
Jei naudojatės TELENORDI paslaugomis
Mes užtikriname Jūsų pardavimų veiklos tęstinumą jei išeina ar suserga mūsų darbuotojai ar įvyksta kiti pasikeitimai personale. Turime keliolikos vadybininkų komandą, mūsų procesai gerai apgalvoti, todėl galime užtikrinti nepertraukiamą darbą. 
Jei turite tik savo pardavimų telefonu vadybininkus
Jūsų pardavimo skyriaus darbuotojų  išėjimas ar kiti personalo pasikeitimai gali iš esmės sutrikdyti įmonės pardavimų skyriaus veiklą, pradėtų pardavimų tęstinumą. Gali užtrukti laiko kol atsiras nauji vadybininkai, reikia pasirūpinti informacijos apie ankstesnį darbą su klientais išsaugojimą ir perdavimą naujam kolektyvui.
Suskleisti

Užtikriname darbuotojų kontrolę

Įvairiomis priemonėmis kontroliuojame darbuotojų efektyvumą, stebime bei įtakojame jų veiklos rodiklius
Plačiau
Jei naudojatės TELENORDI paslaugomis
Turime gerai pragalvotus darbo organizavimo procesus bei technines priemones kaip kontroliuoti mūsų Jums dirbančių pardavimų vadybininkų pokalbių kokybę, skambučių skaičių. Vadybininkų darbas yra automatizuotas, jie naudojasi pažangiomis CRM ir telefonijos sistemomis, esame reiklūs rezultatams, o visa tai užtikrina aukštą efektyvumą. Nuolatos stebime Jūsų projektų rezultatus, stengiamės juos gerinti. Su Jumis periodiškai aptariame padarytų skambučių pokalbių kokybę, išsikeltų tikslų pasiekimą, darome pakeitimus gerinant situaciją.
Jei turite tik savo pardavimų telefonu vadybininkus
Reikalinga nuolatos stebėti ir kontroliuoti vadybininkų darbą. Tai nemažai kainuoja, be to tam reikia pardavimų vadovo ar įmonės vadovybės nuolatinio įsitraukimo. Sunku sumotyvuoti, kad vadybininkai daug ir nuolatos skambintų jei to nedaro kiti jų bendradarbiai ar nėra su kuo jiems pasilyginti, palenktyniauti. Reikalingi tam tikri techniniai sprendimai siekiant vertinti skambučių kokybę. Reikalinga patirtis kaip nukreipti vadybininkų pardavimų pastangas tinkama linkme, pastoviai palaikyti jų entuziazmą.
Suskleisti

Keliame darbuotojų kvalifikaciją. Išmanome pardavimus

Pastoviai vertiname vadybininkų pokalbių kokybę, juos nuolatos mokome. Turime įvairiapusės patirties pardavimuose telefonu įvairiose verslo srityse
Plačiau
Jei naudojatės TELENORDI paslaugomis
Skiriame daug dėmesio darbuotojų ugdymui, mokymams. Kiekvieną savaitę klausomės Jums dirbančių vadybininkų telefoninių pokalbių, juos suvertiname pagal įvairius kriterijus ir ugdomuoju būdu jų gerinimą aptariame su darbuotojais. Ypač daug dėmesio pokalbių kokybei skiriame projekto pradžioje. Jus įtraukiame į pokalbių vertinimą, susitikimų metu kartu analizuojame ir aptariame kaip gerinti pokalbių kokybę ir siekti geresnių Jūsų projekto rezultatų. Turime daug darbo patirties su įvairiausių sričių projektais, žinome kaip pasiekti rezultatą.
Jei turite tik savo pardavimų telefonu vadybininkus
Turite investuoti į darbuotojų mokymus. Mokymams reikia žinių, pastovaus dėmesio, vadovų įsitraukimo. Ypač tai aktualu su naujais, mažiau patyrusiais darbuotojais. Rekomenduojama vertinti vadybininkų pokalbius, o tam reikia tam tikrų sistemų. Reikalingas pardavimų vadovas ar įmonės vadovo nuolatinis gilinimasis į vadybininkų pardavimų veiklą, darbo rezultatus, jų priežastis, gerinimo priemones. Sunku pasilyginti su kitais, panaudoti kitų įmonių ar kitų veiklos sričių pardavimų patirtį siekiant patobulinti Jūsų pardavimų procesus.

Suskleisti

Pasirūpiname profesionaliomis CRM ir telefonijos sistemomis

Realiu laiku galite matyti visą savo projekto eigą ir rezultatus, klausytis telefono pokalbių su klientais
Plačiau
Jei naudojatės TELENORDI paslaugomis
Naudojama profesionali ir patogi darbui CRM sistema, pritaikyta pardavimams telefonu ir susieta su telefonijos sistema. Ją galime modifikuoti individualiems projektams, plačios galimybės įvairiais pjūviais filtruoti informaciją, klientų sąrašus, numatyti pardavimų kampanijas pagal įvairius klientų požymius. Jūsų projekto informaciją mato tik su Jūsų projektu dirbantys TELENORDI vadybininkai, vadovai bei Jūs patys. Matoma informacija apie kiekvieną kontaktą su klientu (telefono skambučius, išsiųstus el. laiškus, pasiūlymus, derybas su klientais). Naudojamas pardavimų piltuvėlis (angl. Pipeline), vėliau galima stebėti suplanuotų pardavimo vizitų / pardavimų sėkmingumą.
Jei turite tik savo pardavimų telefonu vadybininkus
Reikia investuoti į CRM sistemą, patiriamos nuolatinės jos išlaikymo ir tobulinimo išlaidos. Dažnai CRM sistemos nebūna skirtos intensyviam vadybininkų darbui telefonu, todėl pageidautina ją papildomai patobulinti siekiant didinti vadybininkų darbo efektyvumą. Jei neturite visai CRM sistemos, sunku užtikrinti efektyvų vadybininkų darbą ir juos kontroliuoti, nebus išsaugoma bendravimo istorija su klientais, sunku prognozuoti būsimus pardavimus.
Suskleisti

Pasirūpiname kontaktų duomenų bazėmis

Segmentuokite potencialius klientus pagal įvairius kriterijus
Plačiau
Jei naudojatės TELENORDI paslaugomis
Turime kokybiškas ir periodiškai atnaujinamas Lietuvos ir užsienio įmonių duomenų bazes. Lietuvos įmonių bazėje yra 18.000 didžiausių Lietuvos įmonių su jų apyvarta, veiklos sritimi, darbuotojų skaičiumi, adresu ir kita informacija. Duomenų bazė yra pastoviai atnaujinama. Pagal Jūsų poreikius atrenkame duomenų bazę ir ją įkeliame į CRM sistemą skambinimui. Visa informacija apie įmones, su kuriomis bendravome Jūsų projekto metu, tampa Jūsų nuosavybe.
Užsienio duomenų bazėse yra Latvijos, Estijos, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Olandijos, Skandinavijos ir kitų šalių įmonių kontaktai.
Jei turite tik savo pardavimų telefonu vadybininkus
Reikia įsigyti ir periodiškai atnaujinti įmonių duomenų bazes. Kokybiška ir legali įmonių duomenų bazė kainuoja kelis tūkstančius litų.
Suskleisti

Pasirūpiname darbo vieta ir motyvuojančia aplinka

Sutaupykite išvendami investicijų į darbo vietų kūrimą bei palaikymą
Plačiau
Jei naudojatės TELENORDI paslaugomis
Pilnai pasirūpiname darbo vieta (biuru, ergonimiškais baldais, kompiuteriu, telefono aparatu ir kt.), o tai yra nemažos investicijos. Gaunate paslaugą į kurią viskas įeina. Darbui su pardavimais atsirenkame tokius žmones, kuriems patinka skambinti, o kad tai greitai neatsibostų, užtikriname jų gerą motyvaciją, konkurenciją su vadybininkais bei nuolatinį ugdymą.
Jei turite tik savo pardavimų telefonu vadybininkus
Patiriamos nemažos investicijos į ergonomiškos darbo vietos paruošimą. Reikia pasirūpinti biuru, baldais, kompiuterine įranga, įvairiomis kitomos darbui reikalingomis sistemomis, ją nuolatos prižiūrėti.
Suskleisti

Ko galima tikėtis?

Patyrusios ir motyvuotos komandos

Jūsų komanda: projektų vadovas, pardavimų grupės vadovė, pardavimų telefonu vadybininkai. Patyrę, motyvuoti ir darbštūs

Mažesnių išlaidų lyginant su įdarbinimu

Sutaupykite naudodamiesi pardavimų telefonu paslauga vadybininkui su Jūsų projektu dirbant nepilnu etatu, bet efektyviai ir rezultatyviai

Gero pasiruošimo prieš pradedant

Įsigilinsime į Jūsų poreikius, paslaugas, privalumus, paruošime pokalbių planą, duomenų bazę. Gerai apsimokinsime

Profesionalios CRM sistemos

Galėsite realiu laiku sekti visus projekto rezultatus CRM sistemoje, matysite informaciją apie kiekvieną klientą, visus pardavimų veiksmus

Profesionalios telefonijos sistemos

Klientai mato telefono numerį, gali į jį atskambinti vadybininkui. Išsamios skambučių ataskaitos. Integracija su CRM

Ilgalaikio ir tvaraus bendradarbiavimo

Orientuojamės į ilgalaikę partneryste lanksčia mėnesine darbo apimtimi. Dirbant su verslo segmentu tik taip galima tikėtis gerų rezultatų

Aukštų veiklos standartų

Skambiname etiškai. Paslaugas teikiame pagal aukštus kokybės, informacijos saugumo ir vadybos standartus

Aukšto efektyvumo

Jau beveik 5 metai kaip specializuojamės verslas - verslui pardavimų paslaugų srityje. Žinome kaip pasiekti rezultatus, efektyvumą

Paslaugos suteikimo procesas

1
Aptariame Jūsų lūkesčius, projekto tikslus, darbo tvarką
Numatomi projekto tikslai (suorganizuotų vizitų, skambučių skaičius ir kt.), parengiamas pokalbio su klientais planas, susipažįstama su informacija apie Jūsų įmonę, jos paslaugas. Mes Jums el. paštu atsiųsime išsamią informaciją, ko iš Jūsų reikėtų ruošiantis projektui.
2
Įgyvendinami techniniai pasiruošimo darbai, paruošiama duomenų bazė
Pagal įmonių buveinės adresą, apyvartą, darbuotojų skaičių, veiklos sritį Jūsų projektui paruošiama kontaktų duomenų bazė ir įkeliama į CRM sistemą. Atrinktų klientų bazė gali būti palyginama su Jūsų esamais klientais. Projektui sukonfigūruojama CRM sistema, el. pašto dėžutė.
3
Atliekami darbuotojų apmokymai
Susipažįstame su Jūsų pateikta projekto informacija, daromi TELENORDI pardavimo vadybininkų apmokymai. Prieš pradedant skambinti potencialiems klientams, darome skambučių simuliacijas su Jumis. Skambinti pradedame tik tada, kai Jus patvirtinate, kad esame pasiruošę.
4
Organizuojami vizitai pas klientus
Vadybininkas aktyviai kontaktuoja su klientais (paprastai daugiau nei 80 pokalbių per darbo dieną) ieškodamas tinkamo ir atsakingo darbuotojo, išsiaiškinama klientų situacija, stengiamasi aktualizuoti poreikį Jūsų paslaugomis ir susitarti dėl vizito. Vizitai organizuojami tik pas tikslinius klientus potencialiai turinčius poreikį Jūsų paslaugoms remiantis iš anksto mūsų sutartais krierijais. 
Papildomai klientams gali būti siunčiama informacija el. paštu, susitariama dėl perskambinimų. Visada skambiname Jūsų įmonės vardu, klientai gali atskambinti.
5
Nuolatos kontroliuojama kokybė ir rezultatai
Pardavimų grupės vadovė stebi Jūsų projekto eigą, rezultatus, darbo efektyvumą, klausosi vadybininko skambučių ir ugdo darbuotoją siekiant gerinti pokalbių kokybę ir didinti Jums suorganizuotų vizitų skaičių. Į skambučių perklausymą ir rezultatų aptarimą įtraukiame ir Jus, ypač projekto pradžioje. Visą informaciją apie savo projekto eigą, įvykusius skambučius ir komentarus dėl kiekvieno iš jų, suplanuotus vizitus, galite realiu laiku matyti CRM sistemoje.
6
Teikiamos ataskaitos
Įvykusių telefono pokalbių skaičius, vidutinė jų trukmė.
Neįvykusių pokalbių (blogi kontaktai, nekėlė) skaičius. Pokalbių skaičius su sprendimais priimančiais asmenimis. Susidomėjusių klientų skaičius (ir sąrašas). Nesusidomėjusių klientų skaičius (ir sąrašas su nesusidomėjimo priežastimi).
Pardavimo galimybių (angl. Pipeline) sąrašas.
Suorganizuotų susitikimų su klientais skaičius (ir sąrašas).
Detali ataskaita Excel formatu su informacija apie kiekvieną skambutį, jo statusą, kontaktuotą įmonę, pastabas.
Periodiškumas: tarpinės ataskaitos teikiamos kiekvieną savaitę, pilnos – mėnesio pabaigoje / pasibaigus projektui.

Išskirtinumai ir pranašumai

Mums rūpi Jūsų projektų aukštas efektyvumas ir ilgalaikiai rezultatai. Todėl atkreipiame dėmesį, kad pardavimų telefonu darbas su verslu skirasi nuo tipinio telemarketingo. Palyginkite...

Jums dirba patyrę darbuotojai

Suprantame projektų ir pardavimų grupės vadovų, pardavimų vadybininkų kompetencijos svarbą Jūsų projektui. Su Jūsų projektu dirbs patyrę ir geri darbuotojai
Plačiau
TELENORDI pardavimo vizitų organizavimo paslauga
Įdarbiname vadybininkus jau turinčius patirties pardavimuose, aukštąjį išsilavinimą, gerą iškalbą. Didelį dėmesį skiriame atrankai, žmonių gebėjimams lengvai užmegzti pokalbius telefonu, orientacijai į rezultatą. Vadybininkai yra gerai motyvuoti, jų atlyginimo sistema priklauso nuo Jūsų projekto tikslų pasiekimo, pokalbių kokybės, skambučių skaičiaus ir to, kaip Jus patys vertinate jų darbą. Daugiau nei metus dirbantys darbuotojai gauna metinius priedus, priklausančius nuo visų metų darbo rezultatų. Teisinga ir motyvuojanti apmokėjimo už darbą sistemą pritraukia ir geresnius darbuotojus. TELENORDI pasižymi maža darbuotojų rotacija.
Tipinė telemarketingo paslauga
Dažniausiai skambinantys vadybininkai turi mažai bendravimo patirties su įmonėmis, neretai tai yra studentai šį darbą dirbantys tik laikinai, kol nesusiras geresnio. Maži atlyginimai pritraukia mažai patyrusius ar ne visuomet tinkamus vadybininko telefonu darbui žmones, tipiniai telemarketingo vadybininkai dažnai neužsibūna ilgiau nei kelis mėnesius. Tokie tiekėjai paprastai pastoviai ieško naujų darbuotojų, jiems nekelia aukštų reikalavimų. Darbuotojai paprastai yra orientuoti į skambučių skaičių, trumpalaikių tikslų siekimą. Įmonės įdarbinančios žmones iš namų paprastai turi kur kas mažesnes galimybes juos gerai apmokinti naujiems projektams, palaikyti aukštą motyvaciją ir kontroliuoti jų darbo kokybę. Neretai tipinių telemarketingo paslaugų tiekėjai nemato didesnio skirtumo tarp skambinimo įmonėms ir privatiems asmenims, o tai atsiliepia darbo kokybei, projekto rezultatams. 
Suskleisti

Prisitaikome prie Jūsų situacijos

Prieš pradedant projektą įsigyliname į Jūsų specifiką. Kiekvienas mūsų klientų projektas - unikalus ir nešabloniškas
Plačiau
TELENORDI pardavimo vizitų organizavimo paslauga
Pokalbis vykdomas diskusijos būdu, išsiaiškinant kliento poreikius, pasigilinant į veiklos sritį, situaciją. Pokalbis nešabloniškas. Pašnekovas jaučia, kad įvyko verslo pokalbis su kitos įmonės atstovu.
Tipinė telemarketingo paslauga
Mažai gilinamasi į kliento situaciją. Pokalbis vykdomas pagal griežtai sudėliotą pokalbio scenarijų. Pašnekovas paprastai pokalbį priima kaip telemarketingo skambutį, o ne kaip verslo pokalbį.
Suskleisti

Esame orientuoti į ilgalaikės vertės kūrimą Jūsų verslui

Orientuojamės į ilgalaikį bendradarbiavimą, nuolatinį vertės kūrimą, atsiperkamumą
Plačiau
TELENORDI pardavimo vizitų organizavimo paslauga
Geriems pardavimų verslas-verslui srityje rezultatams dažniausiai reikia ilgalaikio įdirbio, nuoseklių pardavimo pastangų ir aiškios sistemoms. Retai galima tikėtis greitų rezultatų bei pardavimo pirmųjų skambučių ar susitikimų metu. Tai mes gerai suprantame. Todėl TELENORDI pardavimų komanda orientuojasi į ilgalaikį bendradarbiavimą, nuolatinį vertės kūrimą, atsiperkamumą. Konsultuojame savo klientus kaip turėti didesnę naudą iš projekto. Didelė dalis mūsų klientų pardavimų vizitų organizavimo paslaugomis naudojasi nepertraukiamamai ir pastoviai, tačiau skirtinga mėnesinę apimtimi priklausomai nuo poreikių, klientų potencialo ir biudžeto: Jums galime dirbti tiek vieną savaitę per mėnesį, tiek galite turėti Jums dedikuotų kelių vadybininkų komandą.
Tipinė telemarketingo paslauga
Tipinė telemarketingo paslauga orientuota į pasibandymą, trumpalaikius projektus, greitą pinigų paslaugos tiekėjui uždirbimą. Tokios paslaugos kainodara dažniausiai susijusi su padarytų skambučių skaičiumi ar valandiniu darbo įkainiu, o tai daugiau tinkama dirbant su privačiais klientais. Pasidomėkite kiek tipinio telemarketingo paslaugų tiekėjas turi klientų, kurie kiekvieną mėnesį naudojasi jų paslaugomis...ir užduokite sau klausimą ar galima tikėtis gerų rezultatų pardavimuose verslui padirbus kelias savaites?!
Suskleisti

Užtikriname efektyvią Jūsų projekto vadybą, kontrolę, skaidrumą

Pasirūpiname, kad su Jūsų projektu dirbs patyrusi komanda, orientuota į aukštą efektyvumą ir gerus ilgalaikius rezultatus
Plačiau
TELENORDI pardavimo vizitų organizavimo paslauga
Su Jūsų projektu dirba komanda iš mažiausiai trijų žmonių: projektų vadovas, pardavimų grupės vadovė bei pardavimų telefonu vadybininkai. Visų jų darbo funkcijos ir veiklos procesas gerai pragalvoti, darbas organizuojamas efektyviai. Projektų vadovo pareiga pasirūpinti pasiruošimu Jūsų projektui, resursais, palaikyti santykius. Pardavimų grupės vadovas rūpinasi Jūsų projekto įgyvendinimu, organizuoja vadybininkų darbą, mokina ir ugdo juos, vertina jų pokalbių kokybę, pasiektus rezultatus, darbo efektyvumą, rūpinasi potencialių klientų duomenų bazėmis. Periodinių susitikimų su Jumis metu aptaria Jūsų projektą: jo rezultatus, skambučių pokalbių kokybę, galimus pokyčius siekiant dar geresnių rezultatų. 

Tipinė telemarketingo paslauga
Paprastai vadybininkų darbo kontrolė nukreipta į kuo didesnį skambučių skaičių. Neretai komandos vadovai turi nedaug patirties su pardavimais verslu. Klientas minimaliai įtraukiamas į vadybininkų ugdymo procesą ir rezultatų aptarimą, laikoma, kad vadybininkai turi galbėti pagal griežtai iš anksto numatytą šabloninį scenarijų. Klientas ne visada gauna prieigą prie CRM sistemos, todėl negali sekti projekto eigos. Mėnesinės ataskaitos ir kelių savaičių veiklos rezultatų suvestinė gali apsunkinti galimybes operatyviai daryti pokyčius, siakiant gerinti projekto rezultatus.
Suskleisti

Kas naudojasi paslauga

IT paslaugų įmonės

Realaus projekto pavyzdys. Įmonių sudominimas dėl naujos CRM sistemos: ~1.6 vizito per d. dieną (1 vadyb.)

Personalo paslaugų įmonės

Realaus projekto pavyzdys. Vizitai pas įmones dėl vadovų ir aukštos kvalifikacijos darbuotojų paieškos: ~4 vizitai per d. dieną (1 vadyb.)

Tradicinės ir interneto rinkodaros įmonės

Realaus projekto pavyzdys. Vizitai dėl interneto rinkodaros paslaugos: ~4 per d. dieną (1 vadyb.)

Viešųjų ryšių įmonės

Realaus projekto pavyzdys. Vizitai dėl naujų klientų viešiesiems ryšiams: ~2.2 vizito per d. dieną (1 vadyb.)
Plačiau
Teisinių paslaugų įmonės, advokatai
Lorem ipsum

Teisinių paslaugų įmonės, advokatai

Realaus projekto pavyzdys. Vizitų organizavimas pas vežėjus dėl teisinių paslaugų: ~0.4 vizito per d. dieną (1 vadyb.)

Parodų, renginių organizatoriai

Realaus projekto pavyzdys. Vizitų organizavimas dėl baldų parodos: vidut. 2.8 vizito per d. dieną (1 vadyb.)

Įvairių paslaugų verslui įmonės

Realių projektų pavyzdžiai. Vizitai pas finansinės buhalterinės apskaitos klientus: ~0.9 vizito per d. dieną (1 vadyb.)
Vizitai dėl pardavimų ir lyderystės mokymų paslaugų: ~0.7 vizito per d. dieną (1 vadyb.)