Tapkite efektyvesni ir geriau aptarnaukite savo klientus pasinaudodami pažangiais TELENORDI IP telefonijos sprendimais. Jūs galėsite naudotis automatiniais balso pranešimais (angl. IVR), pokalbių įrašymais, skambučių peradresavimais, įrašymais, nukreipimais, matyti išsamią savo skambučių statistiką, nepraleisti skambučių ne tik darbo metu, bet ir po darbo ir išnaudoti kitus privalumus, kurie padidins Jūsų darbuotojų produktyvumą bendravime su klientais.
Būdami kontaktų centras ypač gerai suprantame, kaip svarbu, kad telefonijos sistema veiktų patikimai ir būtų lengvai valdoma, informatyvi bei funkcionali, todėl ją pastaruosius keletą metų ištobulinome ir visais jos privalumais mielai pasidalinsime su Jumis. Ši telefonijos sistema ypač tinka toms įmonėms, kurios turi savo vidinį klientų aptarnavimą ir nori pasinaudoti pažangiausiais ir praktikoje išbandytais kontaktų centrų sprendimais.
Telefonijos sistema yra "debesyse", todėl ja galėsite pradėti naudotis per kelias dienas be jokių pradinių investicijų už patrauklų mėnesinį mokestį. Mūsų projektų vadovas padės ją sukonfigūruoti, kad ir toliau galėtumėte naudotis esamais telefono numeriais, įrašys automatinį balso pranešimą Jūsų klientams, apmokins kaip naudotis skambučių statistika. Jums teliks atsiliepti į skambučius...