Džiaugsimės jei prisijungsite prie mūsų komandos

Karjeros privalumai

Kodėl verta tapti mūsų kolektyvo nariu?!

Gera aplinka

Geras mikroklimatas, malonūs, draugiški, jaunatviški žmonės. Čia smagu dirbti!

Motyvacija

Motyvacinė sistema. Mėnesiniai priedai nuo darbo kokybės, rezultatyvumo ir efektyvumo

Tobulėjimas

Tobulėkite semdamiesi patirties profesionalioje įmonėje, dirbant su įdomiais projektais

Geri vadovai

Mūsų vadovai visapusiškai kompetetingi. Bus iš ko semtis patirties!

Mokymai

Intensyvūs ir gerai organizuoti mokymai pradedant dirbti. Nuolatiniai mokymai dirbant

Įdomus darbas

Dirbame su gerais užsakovais, įdomiais projektais. Gausite įvairiapusiškų žinių. Mažai rutinos

Darbo grafikas

Galimi įvairūs darbo grafikai. Aptarkime mūsų galimybes ir Jūsų poreikius!

Darbo laikas

Siūlome darbą tiek darbo valandomis, tiek nedarbo metu. Galima derinti su studijom, kt. darbu

Pertraukėlės

Mūsų  pilnai įrengta virtuvėle - Jūsų pietums ir poilsiui. Aplinka neformali, jauskitės patogiai

Ugdymas

Ugdymo (angl. coaching) metodu tobuliname kasdieninius darbuotojų įgūdžius

Veiklos pokalb.

Per veiklos vertinimo pokalbius su vadovu aptarkite karjeros, atlyginimo pokyčius, tobulėjimą

Atlyginimas

Periodiškai peržiūrime atlyginimus. Jie priklauso nuo rezultatų, išdirbto laiko

Vakarėliai

Mėgstame vakarėlius, pažymime gimtadienius. Pas mus - linksma! :)

Reputacija

TELENORDI turi gerą reputaciją darbo rinkoje. Esame sąžiningi ir skaidrūs!

Darbo vietos

Graži aplinka, patogios kėdės, greiti kompiuteriai. Ergonomiška darbo aplinka

Infopaketas

Nauji darbuotojai gauna infopaketą. Jame - išsamiai apie tai, kas svarbu kiekvienam naujokui

Rekomendacija

Gerai dirbate? Esate darbštus? Gausite raštiškas rekomendacijas tolimesnei karjerai

Procesai

ISO 9001 ir 27001 procesai. Profesionaliai organizuojamas darbas

Šiuo metu siūlome darbą

Pardavimų telefonu vadybininkas (-ė)

Darbo pobūdis:
Jus dirbtumėte su klientais (su esamų klientų duomenų baze) skambinant jiems telefonu. Skambučių metu potencialiems klientams pristatytumėte paslaugas, jų privalumus, pirkimo argumentus, teiktumėte pasiūlymus. Darbo laikas lankstus: 9.00 - 19.00. Galimybė darbą derinti su studijomis ar kitu darbu. Galimybė dirbti tik kelias valandas per darbo dieną ar tik nedarbo valandomis. Taip pat yra galimybė dirbti iš savo namų iš bet kurios Lietuvos vietos.

Reikalavimai:

- Puikios lietuvių kalbos žinios. Darbuotojas privalo sugebėti laisvai palaikyti pokalbį telefonu su nepažįstamu pašnekovu.
- Komunikabilumas, iškalba, geri bendravimo įgūdžiai.
- Orientaciją į rezultatą ir tikslą.
- Kandidatas turi būti entuziastingas, pasitikintis savimi ir mėgstantis bendrauti su žmonėms.
- Savarankiškumas, nuovokumas ir atsakingumas.
- Sugebėjimas greitai įsisavinti naują informaciją.
- Kompiuterinis raštingumas.
- Troškimas įgyti naujos patirties, augti kaip pardavimų specialistui.

Privalumai:
- Patirtis pardavimų srityje, o ypač telefonu.

Mes jums siūlome:
- Atstovautumėte puikiai žinomas Lietuvoje įmones ir jų paslaugas.
- Darbo laiko lankstumą, galimybę dirbti net ir tik kelias darbo valandas per dieną ar net iš namų iš savo miesto.
- Nuolatinius mokymus, bendravimą su užsakovu, šaunų kolektyvą.
- Modernias ir patogias darbo priemones.
- Jaukią aplinką, šiuolaikišką naujai įrengtą biurą.
- Stabilų fiksuotą atlyginimą bei papildomus nuolatinius, realius priedus priklausančius nuo jūsų darbo (tikslų vykdymo, skambučių kiekio, pokalbių kokybės).
- Tryliktą atlyginimą.
- Visas socialines garantijas.
- Pažadų vykdymą, realistiškai nustatomus tikslus.
- Konkurencingą aplinką, stiprią komandą, kolektyvas yra jaunatviškas ir energingas.

Kandidatus prašome kreiptis žemiau nurodytais kontaktais.

Klientų aptarnavimo konsultantas (lietuvių, rusų, lenkų kalbomis)

Darbo pobūdis:
Jus dirbtumėte su keliais klientų aptarnavimo projektais aptarnaudami gerai žinomas tarptautiniu mastu veikiančias Lietuvos įmones telefonu, el. paštu ir joms atliekant įvairius darbus kompiuteriu.

Darbas įdomus, turiningas, dėl savo įvairiapusiškumo nuolatos padedantis tobulėti. Skiriame daug dėmesio apmokymams.

Reikalavimai:

- Geros lietuvių, rusų bei lenkų šnekamosios kalbos bei gramatikos žinios. Darbuotojas privalo sugebėti laisvai palaikyti pokalbį telefonu su pašnekovu, taip pat taisyklingai rašyti nurodyta kalba.
- Komunikabilumas, iškalba, geri bendravimo įgūdžiai;
- Kandidatas turi būti entuziastingas, mandagus, pasitikintis savimi ir mėgstantis bendrauti su žmonėms;
- Savarankiškumas, nuovokumas ir atsakingumas;
- Sugebėjimas greitai įsisavinti naują informaciją bei greita orientacija;
- Kompiuterinis raštingumas;
- Tylios, patogios darbo vietos turėjimas;
- Spartaus ir kokybiško interneto ryšio turėjimas;
- Troškimas įgyti naujos patirties, augti kaip klientų aptarnavimo specialistui.

Kandidatus prašome kreiptis žemiau nurodytais kontaktais.


Klientų aptarnavimas latvių arba estų kalba

Darbo pobūdis:
Klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu latvių arba estų kalba. 
Jus dirbtumėte su keliais įdomiais Latvijos klientų aptarnavimo projektais, padėtumėte jiems klientų aptarnavimo srityje. 
Darbo grafikas - 9.00 - 18.00 darbo dienomis.

Reikalavimai:

- Puikios latvių kalbos žinios. Darbuotojas privalo sugebėti laisvai palaikyti pokalbį telefonu su nepažįstamu pašnekovu.
- Komunikabilumas, iškalba, geri bendravimo įgūdžiai.
- Orientaciją į rezultatą ir tikslą.
- Kandidatas turi būti entuziastingas, pasitikintis savimi ir mėgstantis bendrauti su žmonėms.
- Savarankiškumas, nuovokumas ir atsakingumas.
- Sugebėjimas greitai įsisavinti naują informaciją.
- Kompiuterinis raštingumas.
- Troškimas įgyti naujos patirties, augti kaip pardavimų specialistui.

Privalumai:
- Geras rusų bei lietuvių kalbų mokėjimas;
Klientų aptarnavimo telefonu patirtis.

Kandidatus prašome kreiptis žemiau nurodytais kontaktais.

Mūsų vertybės

Aukšta kokybė
Rūpinamės aukšta paslaugų kokybe, esame pažangūs
Patenkinti klientai
Mums svarbu jums kuriama vertė, ilgalaikiai ir geri santykiai su klientais
Pagarba
darbuotojams
Nedidelė darbuotojų kaita ir gera vidinė atmosfera – darbuotojai svarbiausias mūsų turtas

Susidomėjai? Parašyk mums!

Susisiekime
Būtini užpildyti laukai

Kontaktinė informacija

UAB "Telenordi"
Piliakalnio g. 7, 3 a., LT-06229 Vilnius
Telefonas: 8 5 203 2900
El. p.: info@telenordi.com
Įmonės kodas: 302433284
PVM mok. kodas: LT100004950917
A/S: LT927400034435023810
Atvykstantiems automobiliu:
Važiuoti Pilaitės pr. Pravažiuoti Lukoil degalinę po dešinę ~700 m., apsisukti ir kita Pilaitės pr. puse grįžinėti centro link. Pavažiavus ~400 m. įsukti į Senąjį Pilaitės kelią. Pavažiavus ~70 m. įsukti į asfaltuotą keliuką po kairę pusę (tai bus pirmas posūkis po kaire puse). Pavažiavus ~100 m. pamatysite 3 a. baltų skaldytų plytų didelį pastatą raudonu stogu. Parkuotis automobilių stovėjimo aikštelėje kairiau. TELENORDI biuras yra paskutinėje laiptinėje iš kairės pusės 3 aukšte.
Atvykstantiems autobusu:
Važiuoti 54, 63 arba 75 maršruto numerio autobusu. Išlipti stotelėje Pilaitė (iškart už Lukoil degalinės dešinėje). Pereiti gatvę per pėsčiųjų perėją ir eiti tiesiai link priešais esančio Senojo Pilaitės kelio. Toliau - kaip parašyta aukščiau.