Efektyvesnis klientų aptarnavimas

Sprendimo aprašymas

        Tapkite efektyvesni ir geriau aptarnaukite savo klientus pasinaudodami pažangiais TELENORDI IP telefonijos sprendimais. Jūs galėsite naudotis automatiniais balso pranešimais (angl. IVR), pokalbių įrašymais, skambučių peradresavimais, įrašymais, nukreipimais, matyti išsamią savo skambučių statistiką, nepraleisti skambučių ne tik darbo metu, bet ir po darbo ir išnaudoti kitus privalumus, kurie padidins Jūsų darbuotojų produktyvumą bendravime su klientais. 
        Būdami kontaktų centras ypač gerai suprantame, kaip svarbu, kad telefonijos sistema veiktų patikimai ir būtų lengvai valdoma, informatyvi bei funkcionali, todėl ją pastaruosius keletą metų ištobulinome ir visais jos privalumais mielai pasidalinsime su Jumis. Ši telefonijos sistema ypač tinka toms įmonėms, kurios turi savo vidinį klientų aptarnavimą ir nori pasinaudoti pažangiausiais ir praktikoje išbandytais kontaktų centrų sprendimais. 
        Telefonijos sistema yra "debesyse", todėl ja galėsite pradėti naudotis per kelias dienas be jokių pradinių investicijų už patrauklų mėnesinį mokestį. Mūsų projektų vadovas padės ją sukonfigūruoti, kad ir toliau galėtumėte naudotis esamais telefono numeriais, įrašys automatinį balso pranešimą Jūsų klientams, apmokins kaip naudotis skambučių statistika. Jums teliks atsiliepti į skambučius...

Skambučių statistika ir pokalbių įrašai

Bet kada galėsite pasižiūrėti informaciją apie skambučių kokybės lygį (SLA), išsamią statistiką apie atsakytus ir neatsakytus skambučius, jų skaičių, pokalbių trukmę, laukimo laiką, skambučių pasiskirstymą tarp darbuotojų ir įvairią kitą informaciją

Nepraleisti skambučiai

Kai negalite atsiliepti: Jūsų klientai galės užfiksuoti, kad su jais būtų susisiekta kai tik galėsite su jais sukontaktuoti. Informaciją apie praleistus skambučius gausite el. paštu. Jei pageidausite, telefono stotelė automatiškai primins jums, kad klientai laukia Jūsų skambučio.

Skambučių paieška ir įrašai

Lengvai surasite bet kurio gautą skambučio informaciją bei pokalbio įrašą pagal telefono numerį, skambučio datą, laiką ar trukmę. Surastą pokalbį galėsite perklausyti tiesiai kompiuterio ekrane. Taip pat galėsite realiu laiku klausytis vykstančių pokalbių, konsultuoti darbuotoją to negirdint klientams 

Statistika realiu laiku