Verslo sritys

Skirtingi verslai turi savo unikalius poreikius ir lūkesčius. Turime patirties, galimybių ir daug noro bei entuziazmo prisidėti prie Jūsų verslo didesnės sėkmės

El. parduotuvės

Didėjant klientų reiklumui, vis svarbiau užtikrinti efektyvią ir savalaikę komunikaciją
Plačiau

El. parduotuvės

E. komercija vertinama, kol procesai nestringa, o sėkmė neretai priklauso vienam (ne)atsakytam skambučiui ar žinutei. Todėl, jeigu vieną dieną netikėtai pastebėjote, kad:
- Jūs džiaugiatės augančiu verslu, bet vis daugėja nerimo ir dėl didėjančio klientų srautų suvaldymo;
- į Jus besikreipiantiems nesvarbu paros metas – nedarbo valandomis jie nori būti aptarnauti netgi labiau;
- auga klientų srautai iš užsienio;
- Jums svarbu Jūsų klientų kokybinės charakteristikos (aptarnautų skambučių, e. laiškų statistika, bendravimo su klientu istorija);
- Jūs dar nebuvote galvojęs apie tokius aptarnavimo kanalus, kaip pokalbių langai, socialiniai tinklai, savitarna;
- Jums įdomi geroji užsienio šalių praktika...

Džiaugsimės prie Jūsų įmonės verslo sėkmės prisidėdami šiomis paslaugomis:
Klientų aptarnavimas / Apklausos telefonu
Suskleisti

Rezervavimas internetu

Esame įpratę internetu užsisakyti viešbutį ar lėktuvo bilietus ir tikėtis greitos pagalbos jei staiga jos prireiktų
Plačiau

Rezervavimas internetu

Šiuolaikinėje į klientus ypač orientuotoje ir labai konkurencingoje rezervavimo internetu paslaugų rinkoje, tikimasi ne tik patogių interneto svetainių ar gerų pasiūlymų, bet ir galimybės operatyviai sulaukti pagalbos telefonu, elektroniniu paštu ar net per interneto pokalbių kanalą. Klientai nori jaustis saugiai ir kad į jų poreikius būtų reaguojama greitai ir profesionaliai, o pagalbą teikiantys specialistai būtų paslaugūs ir pasiruošę padėti bet kuriuo metu. Juk internetas niekada nesiilsi. 

Todėl, jeigu vieną dieną netikėtai pastebėjote, kad:
- Jūs džiaugiatės augančiu verslu, bet vis daugėja nerimo ir dėl didėjančio klientų srautų suvaldymo;
- į Jus besikreipiantiems nesvarbu paros metas – nedarbo valandomis jie nori būti aptarnauti netgi labiau;
- auga klientų srautai iš užsienio;
- Jums svarbu Jūsų klientų kokybinės charakteristikos (aptarnautų skambučių, e. laiškų statistika, bendravimo su klientu istorija);
- Jūs dar nebuvote galvojęs apie tokius aptarnavimo kanalus, kaip interneto pokalbių langai, socialiniai tinklai, savitarna;
- Jums įdomi geroji užsienio šalių praktika...

Džiaugsimės prie Jūsų įmonės verslo sėkmės prisidėdami šiomis paslaugomis:
Suskleisti

Verslo paslaugos

Tikri profesionalai vertina kokybę, brangina laiką, todėl pasikliauja patikimais partneriais ir patiki jiems dalį netiesioginės savo veiklos
Plačiau

Verslo paslaugos

Profesionalios verslo paslaugos – tai maksimali ekspertinė koncentracija ir gausybė, rodos, nematomo darbo kasdien.

Todėl, jeigu Jūsų komandoje trūksta kažkurios, nors ir nedidelės grandies, vieną dieną gali strigti tokie svarbūs procesai, kaip:
- naujų verslo klientų paieška ir pritraukimas;
- darbas su potencialių klientų duomenų bazėmis;
- atgalinis ryšys su esamais klientais (pvz., apklausos ir Jūsų paslaugų kokybės įvertinimas, leisiantis sužinoti, tobulėti, keistis);
- nuolatinis telefoninis ryšys ir pagalba klientui darbo bei nedarbo metu tiek lietuvių, tiek užsienio kalbomis;
- efektyvus bei taupantis kaštus aukštos kvalifikacijos nereikalaujančių darbų kompiuteriu atlikimas;
- komandos kokybinis atsinaujinimas aukštos kvalifikacijos darbuotojais (trūksta laiko rinkos stebėjimui bei kontaktams su potencialiais kolegomis LinkedIN ir kituose socialiniuose tinkluose, CV duomenų bazių pasiūlai bei pirminei atrankai);
- darbuotojų su darbo vieta nuoma (profesionalus, specialiai atrinktas, visa reikalinga įranga darbui aprūpintas specialistas)...

Džiaugsimės prie Jūsų įmonės verslo sėkmės prisidėdami šiomis paslaugomis:
Suskleisti

Telekomunikacijos

Modernizuojant infrastruktūrą, trumpinant laikotarpius ir atstumus ir iškyla poreikis palaikyti užsitikrinti glaudų ryšį su vartotojais
Plačiau

Telekomunikacijos

Telekomunikacijų rinkoje profesionalumas asocijuojasi su laiku ir erdve neapribota laisve. Todėl tą dieną, kai pastebėjote, jog Jūsų, telekomunikatorių, įmonę jau pradeda riboti rūpestis dėl: 
- padidėjusių klientų aptarnavimo apimčių augant verslui;
- poreikio aptarnauti klientus nedarbo valandomis;
- techninės pagalbos klientams telefonu suteikimo bet kuriuo metu;
- stringančio naujų paslaugų pardavimo esamiems ir potencialiems klientams;
- pastabumo savų klientų atžvilgiu (sutarčių pratęsimas, klientų apklausos dėl jų pasitenkinimo teikiamų paslaugų kokybe, naujų klientų pasveikinimas tapus klientais ir pan.);
- priminimų skolininkams apie pradelstus mokėjimus;
- resursų kokybiškai efektyviems ir mažesniais kaštais galimiems atlikti darbams kompiuteriu...

Džiaugsimės prie Jūsų įmonės verslo sėkmės prisidėdami šiomis paslaugomis:
Suskleisti

Mažmeninė prekyba

Mažmenine užsiimančių įmonių rinkoje yra ypač didelė konkurencija, todėl kiekvienas klientas ypač svarbus
Plačiau

Mažmeninė prekyba

Mažmeninės ir didmeninės prekybos sėkmė gyva kliento jausmais: ar jis žino, myli, jaučiasi išklausytas ir išgirstas, suprastas ir ypatingas. Todėl jeigu jau mintyse bręsta poreikis tokiems sprendimams, kaip:   
- klientų aptarnavimo linijos (informavimas apie lojalumo programas, parduotuvių darbo laiką, asortimentą ir pan.);
- kokybės ir pasitikėjimo linijos (informavimas apie brokuotas prekes, garantinį grąžinimą ir pan.);
- papildomi pardavimai, naudojantis esama privačių klientų duomenų baze (skambučiai, siūlant įsigyti papildomų prekių, informuojant apie naujas kolekcijas ir pan.);
- padėkos skambučiai klientams (padėka įsigijus ypač brangias prekes, informavimas apie lojalumo programas, sukauptus lojalumo taškus);
- užsakymų priėmimas / informacijos teikimas telefonu, e. paštu ar internetu pardavimų kampanijų, akcijų, masinių išpardavimų metu;
- darbuotojų su darbo vieta nuoma (profesionalus, specialiai atrinktas, visa reikalinga įranga darbui aprūpintas specialistas)...
 
Džiaugsimės prie Jūsų įmonės verslo sėkmės prisidėdami šiomis paslaugomis:

Suskleisti

Draudimas

Kitų saugumo užtikrinimui reikalaujant kasdienių pastangų, draudikai taip pat nori jaustis užtikrinti prieš savo klientus
Plačiau

Draudimas

Kol klientams pokalbis su draudėju asocijuojasi su greita, operatyvia, tikslia pagalba, tai reiškia užaugintą abipusio pasitikėjimo ryšį. Todėl jį branginant ir puoselėjant toliau, vieną dieną Jums, draudėjui, gali prireikti patikimų partnerių tokiose srityse, kaip:    
- klientų aptarnavimas (didėja poreikis atsiliepti į klientų skambučius, informuojančius apie atsitikusį draudiminį įvykį, norinčius konsultacijos tiek darbo, tiek nedarbo valandomis, tiek lietuvių, tiek užsienio kalbomis);
- klientų aptarnavimas naujais kanalais (internetiniai pokalbiai, socialiniai tinklai, savitarna);
- papildomų paslaugų pardavimas, naudojant esamų klientų duomenų bazę;
- padėkos ir/ar rūpesčio suteiktų paslaugų kokybe skambučiai apsidraudusiems, užsisakiusiems naujas paslaugas ar pratęsusiems esamas sutartis;
- darbas su klientų paraiškomis dėl įvykusių draudimo įvykių (informacijos analizė, draudiminių įvykių analizė, informacijos teikimas suinteresuotoms šalims);
- įvairi administracinė biuro veikla (draudimo anketų informacijos suvedimas, analitinis darbas su informacija ir pan.).

Džiaugsimės prie Jūsų įmonės verslo sėkmės prisidėdami šiomis paslaugomis: Klientų aptarnavimas / Apklausos / Klientų lojalumo skambučiai
Suskleisti

IT

Pažangūs IT sprendimai padeda įmonėms didinti savo efektyvumą, bet ar visi Jūsų potencialūs klientai apie juos žino?
Plačiau

IT

IT sektoriaus pridėtinė vertė priklauso kuriantiems patyrusiems profesionalams, jauniems bei talentingiems specialistams. Todėl jeigu jau pajutote, kad laikas atskirti kuriančiuosius nuo klientais besirūpinančiųjų, vis dažniau galvojate, kam patikėti tokius darbus, kaip:

- naujų paslaugų pardavimas esamiems klientams (Jūs parduodate produktą, o mes – jo priežiūrą, techninį palaikymą, atnaujintą licenziją ar kitus įvairius atnaujinimus);
- naujų verslo klientų paieška, pritraukimas (skambučių pagalba atliekama situacijos analizė apie tai, kiek kokios IT įrangos potencialus klientas turi, koks poreikis, paliekant galimybę Jums patiems pateikti labiausiai tinkamą individualų komercinį pasiūlymą);
- kontaktavimas su potencialiais susidomėjusiais klientais, kontaktų formos anketą užkildžiusiais internetu (kliento poreikių išsiaiškinimas, bazinės informacijos suteikimas, paliekant galimybę Jums patiems pateikti labiausiai tinkamą individualų komercinį pasiūlymą);
- pagalba telefonu, internetu (e. paštu), registruojant įvairius garantinio ir pogarantinio aptarnavimo gedimus, konsultuojant dėl įsigytos techninės įrangos eksploatavimo;
- IT produkto pasaulinė premjera ir naujienos pristatymas telefonu (bazinės informacijos suteikimas, paliekant galimybę Jums patiems pateikti labiausiai tinkamą individualų komercinį pasiūlymą);
- aukštos kvalifikacijos potencialių darbuotojų paieška (LinkedIN ir kituose socialiniuose tinkluose, CV duomenų bazėse bei atranka darbo pokalbiams) ar ir nuotolinis įdarbinimas,
- įvairus vadybinis, administracinis darbas, nuomojant tiek lietuvių, tiek užsienio kalbomis galintį klientą aptarnauti darbuotoją visai arba daliai darbo dienos, aprūpinant jį visa darbo vietai ofise reikalinga įranga...

Džiaugsimės prie Jūsų įmonės verslo sėkmės prisidėdami šiomis paslaugomis:

Suskleisti

Logistika

Rinkoms globalėjant, daugėja ir iššūkių logistikos procesų valdymui, o tai, savo ruožtu, brandina naujus klientų poreikius
Plačiau

Logistika

Logistikos sektorius – vienas jautriausiai reaguojančių į laiko ir kaštų resursų svyravimus. Todėl jeigu tą pajutote ir ieškote balanso, galvodami apie:  
- naujų verslo klientų paiešką, pritraukimą Lietuvos, Rusijos, Vakarų Europos rinkose (skambučiai potencialiems klientams lietuvių ar užsienio kalbomis, poreikio logistikos paslaugoms išsiaiškinimas, paliekant galimybę Jums patiems pateikti labiausiai tinkamą individualų komercinį pasiūlymą);
- naujų kontaktų paiešką (disponavimas įvairių šalių įmonių duomenų bazėmis);
- papildomo personalo atranką ar įdarbinimą (darbuotojų parinkimas ir nuotolinis įdarbinimas su darbo vietos aprūpinimu ir jo administravimu)...

Džiaugsimės prie Jūsų įmonės verslo sėkmės prisidėdami šiomis paslaugomis:
Suskleisti

Finansai, paskolos

Finansų srityje svarbiausia klientų pasitikėjimas, pastovumas ir galimybė klientams gauti atsakymus į savo klausimus
Plačiau

Finansai, paskolos

Visoms finansinėms institucijoms gerai atliekant analitinį darbą, konkurencinis pranašumas gali išryškėti aptarnavimo srity. Todėl suvokiant, koks čia svarbus santykis su klientu ir bent kartais pajuntant poreikį tokioms paslaugoms, kaip:
- klientų aptarnavimas (su teikiamomis finansinėmis paslaugomis susijusios informacijos suteikimas);
- klientų aptarnavimas nedarbo valandomis (pvz., iškilus būtinybei staiga blokuoti kredito korteles ar pan.);
- klientų aptarnavimas naujais kanalais (interneto pokalbių ar savitarnos pagalba, socialiniuose tinkluose);
- papildomų paslaugų pardavimas esamiems klientams;
- darbuotojų su darbo vieta nuoma įvairiai administracinei biuro veiklai (pvz., informacijos suvedimas į duomenų bazes, analitinis darbas su informacija ir pan.)...
 
Džiaugsimės prie Jūsų įmonės verslo sėkmės prisidėdami šiomis paslaugomis:


Suskleisti